- Home
- >
- Strategické analýzy
- >
- Analýza trhu a konkurence
Zmapujeme pro vás klíčové konkurenty, jejich produktovou nabídku a propagaci. A hlavně – porovnáme je s vámi a také mezi sebou navzájem. Zmapujeme trendy vašeho oboru a trhu a doporučíme, jak je využít. Zjistíte, jak vaši konkurenti propagují svou činnost a produkty, co dělají dobře a co špatně. Doporučíme, v čem se inspirovat a jak využít jejich slabiny ve váš prospěch.
Jaké jsou výstupy analýzy
Výstupy jsou následující:
- Zpracovaná analýza ve formě prezentace, která vám zůstává jako podklad pro další strategické rozhodování. Součástí prezentace jsou veškerá doporučení, jak se ke zjištěným faktům postavit a jak je promítnout do další strategické, taktické a operativní práce.
- Workshop – na něm probereme zjištěné výstupy a společně rozebereme naše doporučení k další činnosti.
Jak analýza konkurence probíhá
Na úvodním setkání nabereme vstupní informace. Pokusíme se poznat vás a vaši nabídku a dohodnout se na konkurentech, jež zahrneme do analýzy. Následně se pustíme do prvních kroků a vytvoření struktury vaší analýzy (zhruba týden od zahájení práce). Po této fázi následuje druhá schůzka, na které si ujednotíme, že jdeme správným směrem a veškeré vstupy od vás jsme správně pochopili. Následně již proběhne práce na kompletní analýze (délka od 3 do cca. 8 týdnů). Po dokončení analýzy následuje půl až celodenní workshop (dle rozsahu výsledků analýzy), na kterém společně probereme veškerá zjištění a návrhy, jak s nimi dále pracovat.
Co s analýzou konkurence získáte
- Zjistíte, jak se profiluje a prezentuje konkurence. Jakou používá propagaci, na jakých kanálech, v jaké míře, s jakým efektem apod.
- Zjistíte, jaké má konkurenční výhody a jak s nimi dokáže pracovat v komunikaci.
- Zjistíte, kam podle zjistitelných indicií směřuje další vývoj trhu, na němž působíte.
- Zhodnotíme, jak je na tom váš trh z pohledu konkurenčnosti a rizik příchodu nových konkurentů a doporučíme bariéry, které lze budovat, abyste možnost vstupu do trhu zkomplikovali.
- Doporučíme vhodné změny v komunikaci, produktové nabídce, odlišení od konkurence a pozicování na trhu.
Investice
Cena analýzy začíná na 80 000 Kč bez DPH. Odvíjí se od velikosti firmy a jejího portfolia a především od počtu analyzovaných konkurentů.