OTEVŘENÉ
SEMINÁŘE
PŘEDÁVÁME DÁL TO NEJLEPŠÍ, CO JSME ZÍSKALI.
READ MORESHOP NEW IN

Předáváme to nejlepší, co máme. Jednotlivcům, týmům i společnostem. Aby i oni mohli být inovativní, zlepšovali svou nabídku každý den a posouvali svou konkurenceschopnost dál a dál. Podívejte se na naši nabídku otevřených seminářů a workshopů.

Budování a redesign byznys modelů

Naučte se používat špičkovou metodiku a nástroje z dílny společnosti Strategyzer – Business Model Canvas ke zlepšování konkurenčních možností a ziskovosti vašich obchodních modelů.

Budování a redesign byznys modelů
– praktický workshop

Intenzivní dvoudenní workshop, na kterém se krok po kroku na příkladu vlastní firmy naučíte používat metodiku Business Model Design pro inovace a zvyšování konkurenceschopnosti vaší firmy. Workshop navazuje na jednodenní úvodní seminář.

Lean Canvas a strategie startupů

Naučte se používat jeden z nejlepších nástrojů pro návrh a rozvoj strategií v začínajících firmách a startupech na světě – Lean Canvas od Ashe Maurya.

Poznejte své zákazníky a pochopte, co chtějí

Víte, co vaši zákazníci skutečně chtějí? Jaké potřeby, myšlenky, touhy či obavy stojí za každým jejich nákupem? Světoznámá metodika Value Proposition Design z dílny společnosti Strategyzer vám pomůže najít potřebné odpovědi.

Poznejte své zákazníky a pochopte, co chtějí
– praktický workshop

Intenzivní dvoudenní workshop, na kterém se krok po kroku na příkladu vlastní firmy naučíte používat metodiku Value Proposition Design pro poznávání vašich cílových skupin a jejich potřeb, tužeb a strachů tak, abyste jim prostřednictvím vašich produktů a služeb mohli přinést maximální hodnotu. Workshop navazuje na jednodenní úvodní seminář.

Business Disruption
(změňte pravidla odvětví k obrazu svému)

Naučte se, jak použít špičkovou metodiku Business Model Design a nástroj Business Model Canvas při analýze tržního prostředí a při návrhu takových změn, které naruší dosavadní fungování vašeho trhu ve váš prospěch.

10 principů budování konkurenčních výhod firmy

Najděte nové možnosti, jak pomocí Modelu konkurenčních výhod posílit postavení vaší firmy na trhu. Na semináři společně rozebereme principy budování konkurenceschopnosti firem, které se nám nejvíce osvědčily při konzultantské práci s klientskými společnostmi.

Rozvoj inovačního potenciálu firmy

Každá společnost má potenciál inovovat. Produkty, procesy, způsoby náhledu na svět kolem sebe. Lídři trhu inovují neustále, ostatní stojí stranou. Buďte mezi těmi prvními. Poznejte nové možnosti a nástroje pro rozvoj inovačního potenciálu vaší firmy.

Síla archetypů v moderním budování značky

Seminář se zabývá jedním z moderních nástrojů budování značek – archetypů. Na praktických příkladech a reálných ukázkách značek, které znáte ze svého okolí, si ukážeme možnosti použití archetypů při formování osobnosti a identity značky a následné propagaci.

Nevybrali jste si otevřený kurz, ale zaujala vás témata? Chcete sestavit vzdělávací program pro váš tým?

Kontaktujte nás.