cesty k vyšším maržím
Vyšší maržovost se může skrývat na mnoha místech. V lepších produktech, za které zákazníci rádi zaplatí víc. U jiného typu zákazníků, než obsluhujete doposud. Při zaměření na vaše VIP klienty. Při dobře budované značce. Společně najdeme nejlepší cestu k vyšším maržím.
nové výnosnější produkty a služby
Mnoho firem dnes nabízí komoditizované výrobky a služby. Jejich poskládáním do nových celků nebo obohacením o doprovodné služby může vzniknout produkt s mnohem vyšší přidanou hodnotou pro zákazníka a vyšší výnosností pro firmu.
nové konkurenční výhody
Soustředění se na každodenní operativu často bere managementu prostor na strategii a hledání nových zdrojů konkurenceschopnosti. My máme potřebný odstup a zkušenosti, jak nové konkurenční výhody hledat a implementovat.
nové trhy a zákazníky
Ne vždy firmy obsluhují ty nejvýnosnější segmenty trhu nebo zapomínají či přehlížejí určité skupiny zákazníků, které by pro ně mohly znamenat nové tržby a zisk. Pomáháme takové skupiny a trhy najít a připravit pro ně nabídku, kterou neodmítnou.