- Home
- >
- Rozvoj
- >
- Otevřené kurzy
- >
- Archetypy v moderním budování...
Seminář se zabývá jedním z moderních nástrojů budování značek – archetypů. Na praktických příkladech a reálných ukázkách značek, které znáte ze svého okolí, si ukážeme možnosti použití archetypů při formování osobnosti a identity značky a následné propagaci.
Klíčové výhody semináře
- Rozšíříte svou paletu nástrojů z oblasti psychologie marketingu a značky o velmi účinný nástroj – archetypy, jež vám pomohou lépe definovat a designovat osobnost značky.
- Seminář je postaven na praxi a praktických ukázkách toho, jak s archetypy úspěšně pracovat ve vaší každodenní práci s firemní značkou.
- Naučíte se, jak použít archetypy při definování osobnosti značky, jak jí podřídit firemní identitu, copy, idea making apod.
Pro koho může být přínosný
Pro marketingové pracovníky, kteří má na starosti budování firemní či produktové značky nebo jsou za výsledky svěřené značky přímo zodpovědní. Může jít o marketingové manažery, brand manažery, marketingové specialisty, ale i kreativce (grafik, copywritter), kteří chtějí lépe porozumět psychologii značky skrze archetypy.
Typické výstupy semináře (aneb co si odnesete)
- Kompletní přehled archetypů, jejich příklady v podobě skutečných značek, které jednotlivým archetypům odpovídají.
- Znalost toho, jak jednotlivé archetypy použít a jak skrze ně definovat osobnost značky a firemní identitu.
- Tipy a nástroje, jak poznat jednotlivé archetypy u jiných (konkurenčních) značek, což vám může usnadnit úspěšný positioning.
Organizační detaily
- Seminář je jednodenní a probíhá od 9:00 do 17:00.
- Pro účastníky je zajištěno občerstvení a oběd.
- Parkovat se dá u všech lokalit, kde kurz pořádáme (parkování může být zpoplatněno).
- Maximální počet účastníků: 12
Cena
3 630 Kč s DPH (3 000 Kč bez DPH)
Seminář se hradí předem na základě vystavené zálohové faktury.