Váš úspěch na trhu závisí na tom, jak vás vnímají vaši zákazníci a partneři. Díky promyšlenému obsahovému marketingu získáte důvěru, zvýšíte svůj vliv a zaujmete pozici lídra ve svém oboru. Pomůžeme vám vytěžit maximum z vašich témat a naplno využít potenciál všech komunikačních kanálů, abyste byli vidět tam, kde na tom záleží nejvíc.
Naše oborová specializace
Soustředíme se na malé a střední B2B společnosti, jejichž trhem je primárně Česká republika. Jsme schopni obsáhnout praktický jakýkoliv obor v B2B segmentu. Naše dosavadní zkušenosti však vyplývají z těchto oblastí:
Technologie
Vývoj software
Telco
B2B služby
Logistika
Váš příběh, naše strategie
Vy jste odborníci ve vašem oboru. My jsme odborníci na pomoc B2B společnostem v transformaci jejich expertizy na obsah, který buduje důvěru, podporuje budování obchodních kanálů a zvyšuje konverze.
Tvoříme obsah, který prodává
Pomáháme klientům prezentovat jejich vizi a odborné znalosti, generovat poptávky a budovat přímý vztah se současnými zákazníky.
Upevněte pozici top manažerů jako autorit v odvětví
Názory vedoucích pracovníků jsou již známy v rámci jejich společností. My je zviditelníme i na širším trhu.
Konzistentním posilováním myšlenek a názorů vašich top manažerů na důležitá a aktuální témata nebudete pouze součástí konverzací v odvětví – budete je vést.
Budujeme příběhy vytvářející kontext pro vše, co v rámci svého podnikání děláte. Příběhy zachycující problémy, jež zákazníkům pomáháte řešit, a obracející pozornost od ceny vašich produktů a služeb k hodnotě, kterou zákazníkům přinášíte.
Orientace na výsledky
Zatímco příběhy jsou hnacím motorem našeho tvůrčího procesu, data jsou vodítkem pro naše rozhodování. Náš obsah je vytvářen tak, aby podporoval zapojení, generoval potenciální zákazníky a zvyšoval vaše hospodářské výsledky.
Kreativita jádrem všeho, co děláme
Pomáháme firmám osvobodit se od všedního a šablonovitého obsahového marketingu. Náš tým zkušených vypravěčů spolupracuje na tvorbě příběhů, které jsou stejně odvážné a jedinečné jako vaše společnost.
Každý krok podpořen strategií
Každý obsah, který vytvoříme, je podložen vlastní obsahovou strategií, jež je v souladu s vašimi jedinečnými obchodními cíli.
Firmy, kterým skrze náš obsah odrážející jejich myšlenky pomáháme měnit svět
Věříme, že v byznysovém světě existuje hrstka odvážných. V každém oboru alespoň jeden. Tady jsou příklady těch, s nimiž jsme začali společnou cestu k jejich velikosti.
Reference
Účetní kancelář Jaspar boduje u zahraničních klientů podnikajících v ČR díky odbornému obsahu v angličtině a němčině.
Reference
Díky pravidelnému sdílení obsahu napříč kanály se dlouhodobě zlepšují SEO parametry HR inzertního portálu PharmaPort.cz na českém Google. Pravidelně roste průměrný počet zobrazení za měsíc a hlavně – zlepšují se pozice na důležitá klíčová slova ve výsledcích vyhledávání.
Reference
Díky dlouhodobě budovanému obsahu na různých kanálech – od blogu, přes sociální sítě značky, až po sociální sítě majitele firmy – patří Docspoint ve svém oboru mezi značky s největším online pokrytím. A to i přesto, že má násobně menší marketingové rozpočty než největší konkurenti.
Otázky k tvorbě obsahu, které nám zákazníci často pokládají
Čím se vaše tvorba textových formátů liší od klasického copywritingu?
Běžní copywriteři čekají na zadání od vás. Čekají na téma článku, který chcete napsat. Potřebují znát jeho rozsah a umístění. Jde spíše o reaktivní práci – reagující na vaše požadavky. Tuto část samozřejmě děláme také. Doplňujeme ji ale o strategickou rovinu.
Aktivně hledáme témata, která u vaší cílové skupiny nebo ve vašem oboru rezonují. Hledáme příležitosti k tvorbě obsahu a ke komunikaci analýzou – tím, že se díváme, jaká témata nebo kanály vaše konkurence nepokrývá.
Hledáme nebo vám pomáháme budovat celé narativy a teprve následně hledáme témata, která tyto narativy podporují a rozvíjí. Pak se snažíme o to, aby dané téma bylo pokryto v maximální možné míře. Navrhneme pro něj obsah na sítě, blogový článek, obsah videa na YouTube nebo třeba připravíme kompletní e-book.
Nejsme tedy jen zpracovatelé vašich požadavků. Aktivně se zapojujeme do návrhů, co a kde komunikovat, jak stavět jednotlivá témata za sebou nebo na sebe a díky tomu rozvíjet dlouhodobější komunikační linku.
V jakých jazycích tvoříte obsah?
Tím, že se primárně zaměřujeme na český trh, pokrýváme především češtinu. Nemáme ale problém zajistit i překlady či lokalizace do jiných jazyků. Na vás pak je, zda si v rámci naší standardní ceny vystačíte se strojovými překlady (používáme nejnovější a nejlepší LLM modely) nebo budete chtít profesionální překlad od jazykových agentur (nad rámec standardních cen naší práce). Oboje je možné. V jazykových mutacích jsme samozřejmě schopni tvořit nejen text, ale i video či zvukové formáty.
Jaké máte dodací lhůty?
Podmínky dodání jednotlivých projektů závisí na jejich rozsahu, složitosti a rychlosti, s jakou dáme dohromady všechny potřebné podklady. Množství dedikované kapacity na jednoho klienta v jeden čas závisí také na celkovém rozsahu spolupráce – tarifu, který klient využívá. Vždy se ale snažíme, abychom jednotlivé zakázky a projekty dodávali v co nejkratší možné době. Zvláště u projektů, které nám klienti označí jako urgentní.