- Home
- >
- Řešení
Díky osvědčeným strategickým nástrojům a poradenství a managementu založeném na datech pomáháme firmám nacházet nové zdroje marže, hledat nebo vytvářet nové konkurenční výhody a zlepšovat jejich postavení na trhu a celkovou konkurenceschopnost.
Nabízíme jediné řešení, které je vždy díky volbě vhodných nástrojů a postupů přizpůsobeno potřebám konkrétního klienta a konkrétní situace. Nejčastější problémy, s nimiž se u klientů setkáváme, najdete na stránce Nejčastěji řešené problémy.
Jak postupujeme
Při spolupráci s klienty se řídíme jasně definovanými principy. Seznámit se s nimi můžete na stránce Jakým způsobem pracujeme.
Oblasti, které pokrýváme
Průběh spolupráce
Spolupráci dělíme do dvou samostatných celků:
- Analýza výchozího stavu
- Poradensko/manažerská spolupráce
Analýza výchozího stavu
Je podmínkou úspěšné spolupráce. Nejdříve je třeba zjistit všechny problémy, které vedou k tomu, že některý z klíčových ukazatelů neodpovídá představám majitelů nebo vedení firmy. Málokdy je příčina pouze jedna. Naopak téměř vždy jde o různě spletitou síť příčin různého charakteru (vnějších i vnitřních). Nejčastější problémy, s nimiž se u klientů setkáváme, najdete na stránce Nejčastěji řešené problémy.
Analýza výchozího stavu je časově jasně ohraničený projekt se samostatným rozpočtem. Obvykle trvá 1 – 2 měsíce. Jeho výstupem jsou konkrétní zjištění a navržené změnové projekty, jež povedou k požadovaným výsledkům. Ty si klient může řešit/řídit sám nebo ve spolupráci s námi.
Poradensko/manažerská spolupráce
Druhou fází (celkem) je následná práce na konkrétních změnách vycházejících z analýzy. Náš úkol zde může sahat od minima (občasné konzultace manažerům změn) až přes intenzivnější poradenskou práci, kdy jsme často v kontaktu s manažery změn a pomáháme jim změny prosadit až po roli interim manažerskou, kdy konkrétní změnové projekty pro klienta vedeme sami a na určitý čas se začleňujeme do struktury firmy.
Tyto projekty jsou podle množství změn, které je potřeba realizovat, středně až dlouhodobé. Doba realizace se pohybuje od čtvrt roku po zhruba dva roky. Nemají dopředu jasně daný časový rámec (lajcky řečeno spolupracujeme tak dlouho, dokud není dosaženo cíle). Financován je daný projekt formou stanovené fixní měsíční odměny (případně doplněné o success fee).
Chcete dokonale poznat své zákazníky a připravit hodnotovou nabídku, kterou neodmítnou?
Pojďme dát kávu. 😉