Využijte myšlenkového vůdcovství a dostaňte se od vedení společnosti k vedení celého odvětví. Každá podnikatelská oblast potřebuje své lídry. Inovativní firmy a osobnosti, ke kterým může vzhlížet. Staňte se takovou společností ve vašem oboru.
Spolupracujeme s firmami na přeměně jejich jedinečných poznatků a know-how do příležitostí vzdělávat a rozvíjet média, relevantní odvětví a potenciální zákazníky. Když jsou společnosti schopny ovlivňovat důležité tržní narativy, jsou vnímány jako vizionáři, nikoli jako prodejci komodit.
Budujeme autoritu vedoucích pracovníků na trhu tím, že jejich praktické poznatky a jedinečné pohledy přeměňujeme na obsah hodný médií. Přiřazení tváře ke jménu nejenže činí společnosti lidštější a přitažlivější, ale také atraktivnější pro média.
Pozvedněte svou jedinečnou filozofii tak, abyste vynikli
Jaké poznatky, předpovědi a analýzy, které žádná jiná firma nemá, může vaše společnost a její vedoucí pracovníci sdílet s trhem? Tyto myšlenky přeneseme do konverzací v odvětví a pomůžeme vám získat za ně adekvátní kredit.
Staňte se významným hlasem v mediálních konverzacích
Využíváme konstantní tok znalostí, které společnosti generují, k vytvoření záplavy obsahu hodného pozornosti médií. Může jít o spoluautorství článků, předpovědi v odvětví či odborné komentáře o technologických, obchodních či společenských trendech.
Upevněte pozici top manažerů jako autorit v odvětví
Jaké poznatky, předpovědi a analýzy, které žádná jiná firma nemá, může vaše společnost a její vedoucí pracovníci sdílet s trhem? Tyto myšlenky přeneseme do konverzací v odvětví a pomůžeme vám získat za ně adekvátní kredit.
Co můžete říct o svém odvětví, co nikdo jiný nemůže?
Použijte data k vyprávění příběhů a dodejte kontext aktuálním událostem
Mnoho společností má přístup k obrovskému množství agregovaných zákaznických dat nebo dat o trendech, ale nesdílí je mimo své struktury. Spolupracujeme s nimi na odhalování nových trendů a identifikaci příležitostí, aby mohly maximálně využít toho, co jejich data odhalují. A díky tomu mohly prokázat, že mají dobrý přehled o svých trzích.
Generujte zájem a poptávky o vaše produkty či služby
Potenciální zákazníci chtějí vědět, že dokážete vyřešit jejich problémy. Potřebují mít jistotu, že když vás najmou k jejich řešení, vše dopadne dobře a podle očekávání. Že je zbavíte starostí nebo některých úkolů, aby se mohli soustředit na jádro svého podnikání. Naše strategická práce s obsahem a myšlenkovým vůdcovstvím vždy směřuje k tomu, aby vám přivedla nové zákazníky.
Neříkejte, ale ukazujte, proč je váš přístup jedinečný
Aniž bychom zmínili produkty nebo služby vaší společnosti, ukazujeme, jak její unikátní přístup ovlivňuje zákazníky. Prostřednictvím případových studií, white papers, výzkumných zpráv či reportů, informací o aktuálních událostech a komentářů ve stylu návodů vnášíme to, co vaše společnost dělá, do reálných situací potenciálních zákazníků. Na praktických případech tak ukazujeme hodnotu, kterou jim můžete přinést.
Aspiranti na myšlenkové lídry, s nimiž pracujeme
Věříme, že v byznysovém světě existuje hrstka odvážných. V každém oboru alespoň jeden. Tady jsou příklady těch, s nimiž jsme začali společnou cestu k jejich velikosti.
Reference
Pravidelně publikované případové studie ukazují schopnosti a znalosti týmu účetní kanceláře Jaspar. Díky prezentaci náročnějších účetních a daňových operací, které vznikají například při prodeji podílů ve firmách, si kancelář Jaspar buduje pověst vysoce kompetentního dodavatele účetních a daňových služeb na českém trhu. Tomu odpovídají i nově přicházející poptávky. Jejich složitost vyžaduje preciznost a rozsáhlé znalosti, což zároveň přináší příležitost v podobě nízké konkurence a vyšších marží, než je u jinak komoditizovaných účetních služeb obvyklé.
Reference
Vedení společnosti Giri s.r.o. stojící za jedním z předních systémů pro digitalizaci a online archivaci účetních dokladů na českém trhu, zvyšuje své působení v online prostoru. Je více a více vidět v relevantních online diskusích a na sociálních sítích, kde jsou přítomni decision makeři z cílové skupiny. Díky proaktivní komunikaci nových témat je majitel Giri s.r.o. vnímán jako člověk aktivní v odborné komunitě, který kromě kvalitního produktu přináší i myšlenky formující obor.
Reference
Pravidelné sdílení a komentáře na síti LinkedIn udělala ze spolumajitele firmy Lemmacon, špičky v designu a výrobě logistických obalů na míru, jednoho z nejvíce aktivních lidí v oboru logistiky v Česku, který svou aktivitou výrazně převyšuje konkurenci. Díky kvalitnímu obsahu primárně ve formě rozsáhlých případových studií ukazujících špičkovou práci firmy zvyšuje relevanci Lemmaconu na trhu. To se v kombinaci s významnými referencemi projevuje v růstu počtu a kvality poptávek.
Otázky ohledně myšlenkového vůdcovství, na které se nás zákazníci často ptají
Co je myšlenkové vůdcovství (Thought Leadership)?
Myšlenkové vůdcovství je způsob komunikace odborných názorů a poznatků v rámci určitého tématu nebo oboru. Pokud je provedeno efektivně, stává se odborník na danou problematiku — obvykle top manažer nebo dlouholetý odborný zaměstnanec společnosti — uznávanou autoritou v oboru. Neboli myšlenkovým vůdcem.
Obsah myšlenkového vůdcovství by měl být zaměřen na sdílení myšlenek, které jsou autentické pro značku nebo osobní identitu, a zároveň by měl být relevantní pro publikum, které bude obsah konzumovat. Místo pouhého uznání, že určité poznatky existují, by měl obsah vytvářený myšlenkovým vůdcem poskytovat důkladnou analýzu, proč jsou důležité, jaký mají dopad na publikum a nabídnout nový, možná i kontroverzní, pohled na dané téma.
Jaké jsou příklady myšlenkového vůdcovství?
V médiích může mít obsah myšlenkového vůdcovství mnoho podob, včetně článků podepsaných autorem, blogů, ebooků, knih, podcastů, komentářů nebo rozhovorů. Jakýkoli obsah nebo materiál, který vede publikum k tomu, aby důvěřovalo zdroji nebo se spoléhalo na jeho poznatky, může být považován za myšlenkové vůdcovství. Často myšlenkoví vůdci reagují na aktuální příběhy nebo hlavní události v konkrétním odvětví.
Jak demonstrujete myšlenkové vůdcovství?
Myšlenkové vůdcovství by mělo demonstrovat hlubokou úroveň odbornosti na jedno konkrétní téma, na rozdíl od omezeného množství znalostí napříč širokým spektrem témat.
Efektivní obsah myšlenkového vůdcovství se nesoustředí na produkty, služby nebo myšlenky, které jsou prospěšné pouze pro mluvčího nebo organizaci.
Místo toho by měl tento obsah poskytovat cenné a konkrétní poznatky pro dané publikum — poznatky, které nikde jinde nemohou získat.