POZNEJTE SVÉ ZÁKAZNÍKY
A ZJISTĚTE, CO CHTĚJÍ
DVOUDENNÍ INTENZIVNÍ WORKSHOP, KTERÝ VÁM VALUE PROPOSITION DESIGN DOSTANE DO KRVE
READ MORESHOP NEW IN

Pojem „hodnotová nabídka“ je moderním buzzwordem všech, kdo se snaží svým zákazníkům poskytovat ty nejlepší produkty a služby. Nástroje a metodika známá pod označením Value Proposition Design z dílny poradenské společnosti Strategyzer dokonale popisují, jak najít tu správnou hodnotovou nabídku, kterou budou vaši zákazníci milovat a nebudou váhat vytáhnout peněženku. Na semináři Poznejte své zákazníky a zjistěte, co chtějí společně tuto metodiku projdeme a na praktických příkladech z vašich firem si ukážeme, jak s ní pracovat, abyste z ní dostali co nejvíce.

Klíčové výhody semináře

  • Poznáte jeden z nejlepších nástrojů pro definici cílových skupin a jejich potřeb.
  • Tento nástroj se naučíte používat ve své vlastní praxi, osvojíte si vhodné postupy a procesy tak, abyste z něj získali to nejlepší.
  • Díky Value Proposition Canvasu se naučíte navrhovat a testovat produkty způsobem, který maximalizuje šanci nových produktů na úspěch.
  • Na případových studiích poznáte různé možnosti použití VPC, jeho omezení a způsoby, jak se jim vyhnout.

Pro koho může být přínosný

Lidem, kteří mají ve společnosti na starosti návrh nových produktů, jako jsou produktoví manažeři, product owners apod. Případně kteří mají na starosti marketing a chtějí blíže poznat potřeby a vlastnosti svých cílových skupin. Na své si přijdou i majitelé malých či středních firem, kteří se účastní strategických rozhodnutí včetně těch, jež ovlivňují resp. jsou ovlivněna cílovými skupinami.

Typické výstupy semináře (aneb co si odnesete)

  • Praktická znalost probíraných nástrojů (VPC) a „návod“ na to, jak je použít ve své vlastní praxi.
  • Řada materiálů a cvičení, které vám mohou v dalších dnech a týdnech sloužit jako „metodická příručka“ pro práci s Value Proposition Canvasem.
  • Brainstorming a řada poznatků získaných během cvičení a diskusí v průběhu semináře.

Organizační detaily

  • Workshop je určen absolventům úvodního semináře k metodice Value Proposition Design.
  • Workshop je dvoudenní a probíhá od 9:00 do 17:00.
  • Pro účastníky je zajištěno občerstvení a oběd po oba dva dny.
  • Parkovat se dá u všech lokalit, kde kurz pořádáme (parkování může být zpoplatněno).
  • Maximální počet účastníků: 12

Cena

6 655 Kč s DPH (5 500 Kč bez DPH)

Seminář se hradí předem na základě vystavené zálohové faktury.

Aktuálně nemáme vypsán žádný termín. Vyplníte-li formulář níže, budeme vás o novém termínu informovat.

Vaše adresa poslouží pouze pro informace o termínu kurzu. Případně pro zasílání nových odborných článků, projevíte-li zájem.

Nevybrali jste si otevřený kurz, ale zaujala vás témata? Chcete sestavit vzdělávací program pro váš tým?

Kontaktujte nás.